Veelgestelde vragen

Naar veelgestelde vragen


Helpdesk

Ticket systeem: Ticket indienen
E-mail: helpdesk@prioserve.nl
Misbruik melden: abuse@prioserve.nl


Wachtwoord kwijt

Als u uw wachtwoord kwijt bent, kunt u onder in het inlogscherm (http://uwdomeinnaam/siteadmin) op 'Forgot your password?' klikken. Voer hier uw gebruikersnaam(en e-mailadres) in.
Als u ook uw gebruikersnaam of e-mailadres niet meer weet kunt u bij ons een loginreset aanvragen. U kunt hierbij gebruik maken van dit formulier. Deze dient u getekend te retourneren. Dit kan per post, per fax of ingescand per e-mail.


Werkzaamheden en storingen

Informatie over storingen en onderhoud werkzaamheden kunt u hier vinden.


Noodgevallen

U kunt ons buiten kantooruren bereiken op 088-8007555 voor storingen
uitsluitend binnen één van onze servers of ons netwerk, of als de storing binnen
een Service Level Agreement valt.

Voor de rest kunt u tijdens kantooruren terecht op helpdesk@prioserve.nl


Bel of fax

Op de volgende nummers kunt u ons bereiken:
Telefoonnummer: 010-4280047 (op werkdagen 9:00 - 17:00)
Faxnummer: 010-4299118